Search found 31 matches

by Iga
Thu Jul 03, 2008 9:15 pm
Forum: Introductions
Topic: Uh, hey there
Replies: 4
Views: 1441

Uh, hey there

Wow, I seriously doubt anyone actually remembers me. Thought I'd come back because I recently quit two of my then-main forums, and I've been kinda looking for another forum to go to; thought I'd see how this place is doing.

So uh, hi and stuff.
by Iga
Fri Jul 13, 2007 6:45 am
Forum: Almost Anything Goes Board
Topic: last ditch effort to find...
Replies: 5
Views: 1132

Those sound awesome. That's like me and Cheez-Its seasoned with Tabasco. Those are THE best Cheez-Its in the WORLD. But they're so hard to find. Why is the best snack food so hard to hunt for? =/
by Iga
Fri Jul 13, 2007 6:36 am
Forum: Anime, Music, TV/Movies, and Books
Topic: "Cloverfield" - 01/18/08 Teaser Trailer
Replies: 18
Views: 4461

Yep... the idea of that being a Chrono Trigger movie is definitely one of the craziest theories not involving the JFK assassination and/or the staging of the moon landing. Yeah, the craziest I've heard was a Gundam SEED movie. I mean, wtf? You gotta know your sources, I guess. AAAND, I doubt that t...
by Iga
Thu Jul 12, 2007 4:37 pm
Forum: Anime, Music, TV/Movies, and Books
Topic: "Cloverfield" - 01/18/08 Teaser Trailer
Replies: 18
Views: 4461

Well, I'll say all the rumors that I've heard. I've heard: A Voltron movie, that's possible, but I think the only real reason for that speculation is the monstrous roar when the building explodes and when they run out into the street, somebody screams, "I SAW IT! IT'S A LION! IT'S HUGE!" I...
by Iga
Thu Jul 12, 2007 4:23 pm
Forum: General Lunar Discussion
Topic: If LUNAR was a movie....
Replies: 12
Views: 2946

phyco126 wrote:Mia: Me


I just have some itching gut feeling that that might lead to making the un-sexiest Mia ever. :lol:
by Iga
Mon Jul 09, 2007 7:12 pm
Forum: Anime, Music, TV/Movies, and Books
Topic: Top 10 favorite songs
Replies: 7
Views: 1762

1. Dragostea Din Tei - Ozone (more popularly known as "The Numa Numa Song") 2. I'm Gonna Be (500 Miles) - The Proclaimers 3. Birdhouse In Your Soul - They Might Be Giants 4. Bohemian Rhapsody - Queen 5. The Two Sides of Love - Sammy Hagar 6. Might Have Ben Hur - Switchfoot 7. If I Had $1,0...
by Iga
Tue Jul 03, 2007 10:49 pm
Forum: General Lunar Discussion
Topic: Well this royally sucks...
Replies: 29
Views: 6383

Alunissage wrote:No, you CANNOT legally download it. You can make your own backup of your own software, but you can't download someone else's.


Oh, okay, I see. I only said as far as I knew, but yeah, thanks for clearing that up.
by Iga
Tue Jul 03, 2007 10:30 pm
Forum: General Lunar Discussion
Topic: Well this royally sucks...
Replies: 29
Views: 6383

It wouldn't be piracy if he owned a copy of the game before hand, right? Or am I completely wrong? xD I don't know, I thought there was some kind of rule about that. :? Well, there is that. When you have a legit copy of a game, you can legally download it for archiving purposes, basically. But I do...
by Iga
Tue Jul 03, 2007 10:05 pm
Forum: General Lunar Discussion
Topic: Well this royally sucks...
Replies: 29
Views: 6383

Why not own multiple instances of a Lunar? Ebay it. maybe you can expand on your disk art. that or piracy. Well sure, but I'd really like to take time to look into seeing if there's a possibility that I might be able to save the disc so I can avoid having to get it again on eBay. And IMO, PS1 pirac...
by Iga
Tue Jul 03, 2007 10:03 pm
Forum: General Lunar Discussion
Topic: What is your favorite Lunar Monster?
Replies: 28
Views: 8262

and if you don't have what Mia calls little 'Gon or something like that you probably should. I think they were called Gorgons, or at least something very similar. Those were actually kind of adorable in their own right. Heh. And uh, Exigence basically has my answer already: NIPPLE YANKER the ultima...
by Iga
Tue Jul 03, 2007 9:57 pm
Forum: General Lunar Discussion
Topic: Well this royally sucks...
Replies: 29
Views: 6383

Well this royally sucks...

My EBC Disc 1 has a bad circular scratch that runs about...roughly from a quarter to a third of the circumference of the disc. I tried the standard rinsing and drying the disc off to see if that would help at all, but the disc still won't read. I've heard of "resurfacing discs," but I don'...
by Iga
Sat Jun 16, 2007 11:46 pm
Forum: Lunar: Silver Star Story (Complete)
Topic: Why I dont Like G4
Replies: 43
Views: 12638

You are not Mystery Science Theater 3000 (they're not funny enough to be MST3k), and Wings (that's the name of the song, right?) is not Manos: Hands of Fate (horrible movie featured on MST3k). I actually have a buddy who loves Manos: Hands of Fate. :lol: Yeah, I used to kinda like X-Play, but then ...
by Iga
Sat Jun 16, 2007 9:36 pm
Forum: Almost Anything Goes Board
Topic: 95% True, 5% implied
Replies: 27
Views: 5367

Wow, haven't been around here in quite some time. Anyway, I'm really sorry to hear about what you're going through right now, Phyco. I hope that whatever path you choose to take in this situation, that you won't regret it and that it'll make things better for your life. Oh, and great comic too. :P
by Iga
Sun Apr 01, 2007 10:33 pm
Forum: Polls
Topic: Are we alone in the Universe? You-decide!
Replies: 43
Views: 14003

Err wrote:
Iga wrote:Oh, we do! We do feel graced! O, Mooninite travellers to our planet!


I don't see you kneeling! We expect tribute in the form of liquor and cigarettes.


Okay, I'll kneel, *kneels* but I'm underage!
by Iga
Sun Apr 01, 2007 10:29 pm
Forum: Almost Anything Goes Board
Topic: ANNOUNCEMENT
Replies: 26
Views: 5110

I kinda like mine. I think it's kinda funny since it looks like Err got stuck to Wing Zero's face when he was flying real fast or something. Kinda like a bug on a windshield.
by Iga
Sun Apr 01, 2007 9:11 am
Forum: Polls
Topic: Are we alone in the Universe? You-decide!
Replies: 43
Views: 14003

No, foolish apes, you are not alone for you are one of the lucky few to be graced with the coming of we mooninites, from the moon, which is where we are from. That's right Err. We grace these primitive earth-apes with our presence. You should feel graced. Oh, we do! We do feel graced! O, Mooninite ...
by Iga
Sun Apr 01, 2007 9:08 am
Forum: Anime, Music, TV/Movies, and Books
Topic: TMNT (spoilers)
Replies: 13
Views: 3267

Just saw it yesterday, I enjoyed it. The story was pretty decent, but I agree with you guys, the Casey/April chemistry was kinda meh. Probably my favorite part was the battle between Leonardo and Raphael in the rain. It was important for the story, and it was probably the best fight in the movie. No...
by Iga
Sun Apr 01, 2007 8:27 am
Forum: Almost Anything Goes Board
Topic: I'm new here so...
Replies: 19
Views: 2707

I'm new here so...

I guess that April Fool's Day is always weird like this here? I see ATHF has attacked the Lunarthr- I mean Moon Threads.
by Iga
Sat Mar 31, 2007 7:20 am
Forum: General Lunar Discussion
Topic: How did Lunar change you?
Replies: 45
Views: 12054

(At the same time I was like WTF, that chick is nude, my mom's gonna flip) Man, I had the exact same feeling when I first started up EBC. :lol: How has Lunar changed my life? Well, I think I can give it credit for making me appreciate deep storylines. I'd played RPG's before, but as much as the sto...
by Iga
Sat Mar 31, 2007 6:13 am
Forum: General Gaming
Topic: Final Fantasy 9!
Replies: 23
Views: 5614

Jenner wrote:
Dragonmaster Dyne wrote:FF9 is a good game, but i think FF7 is better.


O.O
*explode*


I thought the same thing...

Yeah, FF9 was a great game. I still need to beat it, but I'm too busy with other games right now. And who doesn't like Vivi? :D

Go to advanced search